مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:252024-01-17سياسي

 1200 نفر در تیران و کرون معتکف می شوند


رییس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون گفت: امسال 1200 نفر در ایام ‎البیض ماه رجب در 20 مسجد معتکف می شوند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون گفت: امسال 1200 نفر در ایام ‎البیض ماه رجب در 20 مسجد معتکف می شوند.

حجت الاسلام اصغر ادریسی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته مراسم اعتکاف در تیران و کرون، اظهار کرد: 20 مسجد برای این مراسم معنوی در شهرها و روستاها پیش بینی شده تا مراسم اعتکاف به صورت متمرکز برگزار شود.

وی با بیان اینکه جمعیت 1200 نفری برای امسال پیش بینی شده، تصریح کرد: سال گذشته 800 نفر در این شهرستان معتکف شدند و از فیض این مراسم بهره مند شدند.

به گفته رییس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون، جمعیت معتکفین امسال در مقایسه با سال قبل 50 درصد افزایش خواهد داشت که در این میان جمعیت دانش آموزان رو به رشد است.

ادریسی ادامه داد: برای دانش آموزان مسجد اختصاصی در نظر گرفته شده تا برنامه هایی برای آنان به صورت اختصاصی و متناسب با شرایط سنی اجرا شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی تیران و کرون معتقد است تفکیک سنی باعث ایجاد جذابیت برای حضور دانش آموزان در مراسم اعتکاف و بهره گیری از فیض معنوی آن خواهد شد و برنامه هایی که به صورت اختصاصی ارائه می شود، مورد توجه نوجوانان در سال های گذشته بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 1200 نفر در تیران و کرون معتکف می شوند

 1200 نفر در تیران و کرون معتکف می شوند